پاورپوینت با موضوع کارگاه آموزشی مدیریت خلاق

پاورپوینت با موضوع کارگاه  آموزشی مدیریت خلاق

دسته بندی: -

قیمت: 5000 تومان

تعداد نمایش: 1680 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 اکتبر 2018

به روز رسانی در: 31 اکتبر 2018

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

5000 تومان – خرید

کارگاه آموزشی خلاقیت و مدیریت خلاق

خلاقیت = توانایی تفکر + کشتن ویروس های ذهنی.
خلاقیت یعنی دیدن به نوعی دیگر .
خلاقیت یعنی رهایی از عادت های ذهنی.
خلاقیت یعنی فرآیند تغییر، توسعه و تکامل در سازمان بندی حیات ذهنی.
خلاقیت یعنی دیدن چیزی که وجود ندارد.

خلاقیت ، همانند به وجودآوردن یک محصول جدید است اما نوآوری به چگونگی فرایند به عمل آوردن این ایده جدید گفته می شود.

خلاقیت یعنی ارائه فکر و طرح نوین برای بهبود و ارتقا کمیت یا کیفیت فعالیتهای سازمان مثلا افزایش بهره وری ، افزایش تولیدات یا خدمات ، کاهش هزینه ها، تولیدات یا خدمات از روش بهتر، تولیدات یا خدمات جدید و … .

  • تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی 

  • نحوه تشکیل اندیشه های جدید 

  • چگونه ذهنتان را برای داشتن فکر خلاق آماده کنید

  • فرمول جدید موفقیت چارلز هندی

  • فرآیند خلاقیت (مدل گراهام والاس 1962)

  • فرآیند حل خلاق مساله

  • در شرکت FRITO-LAY حل خلاق مسئله،رمز موفقیت است.

  • شرکت EATON از نوآوری برای رقابت استفاده می کند.

  • ویژگی های افراد خلاق

  • ویژگی های سازمان خلاق:1. رقابت کامل و فشرده
    2. فرهنگ
    3. دسترسی به مدیران
    4. احترام به افراد
    5. ارائه خدمات مردمی
    6. در سازمان خلاق افراد دارای یک تخصص ویژه نیستند
    7. کار گروهی
    8. روابط دائمی و بلند مدت کارکنان
    9. استقبال مدیران از عامل تغییر

  • موانع خلاقیت که سازمان عامل آن است:

  • بدبینی نسبت به همه ایده های جدیدی که از پایین سازمان می آیند.

  • پافشاری بر اینکه برای تصویب باید از سایر سطوح مدیریت تایید و امضا گرفته شود.

  • خواستن از قسمتهای مختلف برای رقابت و انتقاد از پیشنهادهای همدیگر ،تا شما را ازتصمیم گیری نجات داده و فقط برنده جنگ را انتخاب کنید”.

  • اظهار انتقاد راحت و ستایش نکردن افراد.

  • تشویق نکردن افرادی که اشکالات کارشان را بازگو می کنند.

  • کنترل دقیق همه چیز.

  • تصمیم گیری مخفیانه نسبت به تغییر سازمان دهی “ساختار”، سیاستها و اعلام ناگهانی آن به افراد “به منظور اطاعت بیشتر افراد از دستورها”.

  • داده ها و اطلاعات برای حفظ قدرت و برتری جمع آوری و توزیع می گردد نه پایین آوردن اشتباهات

  • اعتماد بیش ازحد به اینکه مقامات ارشد قبلا از همه امور مهم شرکت و کسب و کاراطلاع دارند
    نوع فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 91

پاسخ دهید